söndag, december 17, 2006

HIpp hipp osv

Nu blev det sådär länge mellan inläggen igen och jag får väl börja med att be om ursökt för det. VIdare kan jag ju passa på att bjuda in alla till min 2:a och lite mindre galmorösa födelsedagsfest i SecondLife.
Festen går av stapeln kl 1800 idag den 17 december (svensk tid dårå) och det r bara att skicka ett IM till Konny Kembla så ser jag till att du kommer rätt.
På menyn för dagen står liveframträdanden och gruppmingel i min enkla boning.
Om du inte har tid, lust eller möjlighet att komma önskar jag dig endast en underbar söndag.
/Konan

10 Comments:

Blogger Smiley said...

Grattis på födelsedagen Konny =)

Jag försöker att komma, men vet inte precis hur man gör, så om jag inte lyckas med det - ha det så bra på festen!

Puss.

14:59  
Blogger Henrik said...

Tackar för uppvaktningen Smiley och det gick ju jättebra att komma till festen. Hoppas att du hade det lite trevligt trots den något halvtaskiga trubaduren =)
/Konan

22:08  
Blogger Smiley said...

Nej men =) ... stackars trubaduren =D

Kvällen var helt underbar. Jag har aldrig varit på ett sånt underligt och underbart ställe som ditt =) Och den där godnattkram ... kommer jag aldrig att glömma :)

20:57  
Blogger Henrik said...

All is possible in the land of the wicked ;-)

21:43  
Blogger Smiley said...

Prova med en sån kram på en tjej du tycker om. Sussé garanterad :)

22:15  
Blogger Smiley said...

IRL!

22:15  
Blogger Henrik said...

Har gjort det och fortfarande misslyckats fatalt =)
Men ska helt klart prova igen, och igen, och igen
/Konan

11:26  
Blogger Smiley said...

Konstigt =/ Jag kunde inte låta bli hela dagen efter, log som en idiot hela tiden =)

Prova göra det långsammare ... långsamt ... som om du kramar henne för sista gången i livet.

14:21  
Blogger Henrik said...

hehe, mycket bra tips. ska jag minnas =)

16:23  
Blogger Smiley said...

Ifall vi inte "ses" de närmaste dagarna - ha en bra tid med vännerna (och tjejer) där du åker =)

07:45  

Skicka en kommentar

<< Home