fredag, december 22, 2006

Julen är här,med allt osm hör till, både positivt och negativt

Jepp, då var det jul igen.
Klockan är 01:49, tåget till Hässleholm (där jag ska spendera natten i en av sjukhuset´s lägenheter) går 12:00 och jag bör lämna lägenheten runt 11:30. Innan dess skall jag hinna med att:
Diska
Julrensa kylen
Välja ut kläder som skall följa med upp till Norrköping
Tvätta dessa kläder (tvättstugan från 08:00)
Städa undan lite i rummet
Bära in skrivaren på mitt rum och skriva ut lite ackord osm jag tänkte försöka lära mig under julvistelsen
Packa de två guror som ska med upp över julen tillsammans med munspelen
Rota fram mina gamla ackordpapper
Svara på ca 30 mail

Hmmm kommer bli en underbar natt =)
Om jag inte skriver innan jul och nyår så önskar jag er en god jul och ett särdeles gott nyår.
/Konan

3 Comments:

Blogger Smiley said...

Tack för att du inte glömt mig i julträsket =)

09:03  
Anonymous Anonym said...

And a merry christmas and happy new year to you to my friend

15:40  
Anonymous Anonym said...

God Jul på dig... ha det nu så bra i Östergötland.

19:09  

Skicka en kommentar

<< Home