onsdag, januari 10, 2007

Vårens tidsfördriv inplanerat

FIck för ett par dagar sedan frågan om jag ville åka till USA i vår och gå på en konferans som tack för att jag hjälpt ett universitet i SL att programera klassrum för barn. Efter att ha kollat med skolan så har jag nu svarat ja och idag beställdes biljetterna.
Den 6 April åker jag till Denver för att spendera en lat vecka utan måsten och tråkigheter i min egen minisvit. Där stannar jag ett par dagar tills det är dags för resans huvudmål, konferansen. Sedan när den är slut så återvänder jag hemåt den 14 april. Gud vad jag längtar.
/Konan

3 Comments:

Blogger Smiley said...

Coool =)

22:07  
Blogger Smiley said...

Vad menade du med "programera klassrum"? Vad gjorde du? Bara undrar.

09:18  
Anonymous Anonym said...

Inget avundsjuk alls... nädå... inte alls... :-)

Låter som en väldigt intressant grej... och jag hoppas du får roligt.
/Vild-hallon

14:54  

Skicka en kommentar

<< Home