lördag, december 30, 2006

Teknikstrul

AAAAARRRGGGG
Julen är som alla vet lugnet och fridens högtid, trots detta har allting elektroniskt tillsammans försökt att göra min jul mindre bra.
Jag har t.ex. köpt en sprojtans (betyder sprillans) ny mobiltelefon för att jag under mitt julbesök skall kunna använda mig av MSN och internettjänster trots att mina föräldrar icke har tillgång till internet.
Vid lek med moblen så hittade jag en funktion som gör att man kan skicka bilde rdirekt till en blogg, detta tyckte jag lät som en rolig idé.
Testade detta och det funkade en gång, lyckades också lägga ett meddelande om detta i min blog (detta dock anonymt).
Efter detta så bestämde sig min mobil för att tappa alla inställningar, lösingen på detta var att aktivera de nya inställningarna som min mobilleverantör skickade till mig. Detta kräver dock en omstart, och pinkoden som jag inte kan i huvet ligger givetvis i malmö. Således, ingen omstart.
Att sen alla datorer som jag har lånat vägrat ansluta till blogger, min webbmail och msn gör ju inte saken bättre.
Hur som så kommer jag tillbaks till Malmö på kvällen den förste januari.
/Konan

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jävla skit serru, när tekniken sviker, då känner man att man fått sitt.
Men va fan, som kärringen sa, det kan alltid bli värre, hahahaha.

Ha det gott!

19:47  
Blogger Smiley said...

Jag bara undrar vad är det för bilder som du ville skicka till bloggen? Kommer vi eventuellt se dom?
=D

21:56  

Skicka en kommentar

<< Home