torsdag, februari 01, 2007

Livstecken

Ger ifrån mig ett litet livstecken.
Har kommit på plats i nya lägenheten nu och fått internetet att fungera.
Flytten var utan tvekan den jobbigaste jag genomfört i hela mitt liv. Alla celler i kroppen skriker av smärta och träningsverk.
3 trappor ner och 4 spiraltrappor upp.
Jag har nu bestämt mig för att skaffa en flickvän och en hel drös barn, sen ska jag bo kvar här tills jag blir gammal och senil och får köras in på hem så att barnen an ta hand om hela flytten.
/Konan

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja det är ju tur att du rycker till ibland så att vi vet att du är vid liv :D.

00:27  
Blogger Smiley said...

Glad att du lever =)

Jag flyttade 6 år sen, men minns fortfarande känslan =)
Liksom, "never again!"

21:39  

Skicka en kommentar

<< Home